malá SIHASAPA – Co hrajeme | ||
za sebou: | Hula-Hula | |
Cesta černým lesem — pravidla
Podle bodů získaných na schůzce se všichni „potýkají“ s loupežníky. Při nerozhodném výsledku rozhoduje los.
Posun
Hráč si určí o kolik polí se chce posunout (rozmezí 1 až 10). Potom si vylosuje podmínky — černý pytlík s 18ti očíslovanými (viz. seznam). Pak se kombinací vysloveného počtu polí — změněného (či nezměněného) podmínkami — posune o určitý počet polí. Pokud se zastaví na poli s loupežníky, nastává souboj. Hráč háže kostkou s nápisy na stranách – 3x ANO, 3x NE. Pokud hodí ANO přemohl loupežníka, získává trofej a může pokračovat v souboji. Pokud hodí NE, souboj končí a zapisuje si kolik loupežníků přemohl. 1. Tvůj kůň ztratil podkovu, posouváš se o polovinu 2. Uvízl si v blátě posouváš se o polovinu 3. Zdechl ti kůň, jdi na začátek 4. Napadlo tě, že ti může pomoci poustevník, bež za ním 5. V krčmě jsi propil bambitky, máš strach a postupuješ pomalu, posouváš se o polovinu 6. Omdlel ti kůň, musíš ho křísit, zůstáváš na místě 7. Honí tě divocí psi, rychle utíkáš, posouváš se o dvojnásobek 8. Zapíjet tu klobásu mlékem nebyl dobrý nápad, spěcháš na latrínu, postupuješ o trojnásobek 9. Je krásně počasí, vše ti hraje do noty, postupuješ dle volby 10. Dobře jsi se vyspal, postupuješ podle plánu 11. Ve vesnici ti dobře poradili, postupuješ podle volby 12. Tvůj kůň je ve formě, jedeš podle volby 13. Lesní plody zbystřili tvou mysl a koni sluch, jedeš podle volby 14. V krčmě jsi vyměnil koně za draka, odnese tě kam budeš chtít 15. Vykročil jsi pravou nohou jedeš podle volby 16. Dojel jsi přesně, ale kůň tě odkopl o tři políčka dál 17. Dojel jsi ke stromu, který přehradil cestu, jedeš o dvě políčka méně 18. Spletl sis cestu, jedeš podle volby, ale opačným směrem | |
Copyright © 2003 Michael poslední změna: 17.1.2005 |