Domů
Co se stane
 
Co se stalo
  Bodování
  Dlouhodobá hra
 
Fotogalerie
 
Pravidelné akce
  malá SIHASAPA – Co hrajeme
 
máme
za sebou:
| Hula-Hula | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cesta černým lesem — pravidla
Podle bodů získaných na schůzce se všichni „potýkají“ s loupežníky. Při nerozhodném výsledku rozhoduje los.
 
Posun
      Hráč si určí o kolik polí se chce posunout (rozmezí 1 až 10). Potom si vylosuje podmínky — černý pytlík s 18ti očíslovanými (viz. seznam). Pak se kombinací vysloveného počtu polí — změněného (či nezměněného) podmínkami — posune o určitý počet polí. Pokud se zastaví na poli s loupežníky, nastává souboj.
 
Souboj
      Hráč háže kostkou s nápisy na stranách – 3x ANO, 3x NE. Pokud hodí ANO přemohl loupežníka, získává trofej a může pokračovat v souboji. Pokud hodí NE, souboj končí a zapisuje si kolik loupežníků přemohl.
 
Podmínky
  1. Tvůj kůň ztratil podkovu, posouváš se o polovinu
  2. Uvízl si v blátě posouváš se o polovinu
  3. Zdechl ti kůň, jdi na začátek
  4. Napadlo tě, že ti může pomoci poustevník, bež za ním
  5. V krčmě jsi propil bambitky, máš strach a postupuješ pomalu, posouváš se
      o polovinu
  6. Omdlel ti kůň, musíš ho křísit, zůstáváš na místě
  7. Honí tě divocí psi, rychle utíkáš, posouváš se o dvojnásobek
  8. Zapíjet tu klobásu mlékem nebyl dobrý nápad, spěcháš na latrínu, postupuješ
      o trojnásobek
  9. Je krásně počasí, vše ti hraje do noty, postupuješ dle volby
10. Dobře jsi se vyspal, postupuješ podle plánu
11. Ve vesnici ti dobře poradili, postupuješ podle volby
12. Tvůj kůň je ve formě, jedeš podle volby
13. Lesní plody zbystřili tvou mysl a koni sluch, jedeš podle volby
14. V krčmě jsi vyměnil koně za draka, odnese tě kam budeš chtít
15. Vykročil jsi pravou nohou jedeš podle volby
16. Dojel jsi přesně, ale kůň tě odkopl o tři políčka dál
17. Dojel jsi ke stromu, který přehradil cestu, jedeš o dvě políčka méně
18. Spletl sis cestu, jedeš podle volby, ale opačným směrem
 

 

Copyright © 2003 Michael
poslední změna: 17.1.2005