|
|
|
|
|
|
malá SIHASAPA – Co hrajeme | |||||||||||||||||
za sebou: |Â Hula-Hula | |Â ÄŚernĂ˝ les | |Â Invaze | |Â Mysterion | |
TajemstvĂ UctĂvaÄŤĹŻ Ginga
PRAVIDLA POHYBU Po ĂşzemĂ stĂnadel se mĹŻĹľete pohybovat pomocĂ nÄ›kolika typĹŻ dopravnĂch prostĹ™edkĹŻ. Na nejkratšà vzdálenosti si mĹŻĹľete pĹŻjÄŤit kolo. Delšà vzdálenosti pĹ™ekonáte minibusem. (Minibus je urÄŤen pro lenivĂ© turisty, ale vám se bude pĹ™i stĂhánĂ Fantoma hodit.) Nejdále se pak dostanete pomocĂ podzemky. PĹ™i kaĹľdĂ©m pouĹľitĂ dopravnĂho prostĹ™edku musĂte odevzdat »jĂzdenku« pro danĂ˝ typ vozidla.
JakĂ˝ prostĹ™edek mĹŻĹľete pouĹľĂt vám Ĺ™ekne znaÄŤka na kterĂ© stojĂte:
To kam mĹŻĹľete dojet vyznaÄŤujĂ linie odpovĂdajĂcĂ barvy. BystrĂ©mu pozorovateli je uĹľ jasnĂ©, Ĺľe na kole se pĹ™esouváte po liniĂch v barvÄ› bĂlĂ©, minibusem po liniĂch v barvÄ› modrĂ© a podzemkou po liniĂch v barvÄ› ÄŤervenĂ©.
JeštÄ› jednou pĹ™ipomĂnám, Ĺľe pĹ™esun provedete jen na nejbližšà sousednĂ zastávku dopranĂho prostĹ™edku, kterĂ˝m jedete.
Fantom zná StĂnadla velmi dobĹ™e, proto pokud ho nedoĹľenete do urÄŤitĂ© doby, zmizĂ. Dobu urÄŤujĂ tĹ™Ăkrát otoÄŤenĂ© pĹ™esĂ˝pacĂ hodiny. Proto se snaĹľte stĂhánĂ nezdrĹľovat a svĹŻj tah si rozmýšlejte uĹľ bÄ›hem pĹ™esunu ostatnĂch.
ProtoĹľe kaĹľdĂ˝ z vás má jen 13 jĂzdenek, honba konÄŤĂ i potĂ©, kdy dojdou jĂzdenky. Pokud se stane, Ĺľe dĂky nepozornosti zĹŻstanete stát tam, kde uĹľ nemĹŻĹľete pouĹľĂt jĂzdenky, kterĂ© vám ještÄ› zbyly, honba pro vás protentokrát konÄŤĂ.
Pokud se svĂ˝m tahem pĹ™esunete na mĂsto, kde stojĂ Fantom zaslechnete:
Co se vám podařà zĂskat, závisĂ na dobÄ›, kdy Fantoma dostihnete.
Pokud Fantom zmizĂ, aniĹľ by byl spatĹ™en, nezoufejte! Na mĂstÄ› kde stál pĹ™ed koncem honiÄŤky zĹŻstane jeho »vzkaz« leĹľet i nadále. Pokud se pĹ™i dalšà honiÄŤce na toto mĂsto dostanete, krabiÄŤku tam jistÄ› najdete.
Na závÄ›r ještÄ› ukázka, jak vypadajĂ jĂzdenky:
|