malá SIHASAPA – Co hrajeme | ||||||||||||||
za sebou: | Hula-Hula | | Černý les | | Invaze | | Mysterion | | Tajemství… | | Objevitelé | | Centrum | | Bratrstvo… | | Inzerát… | | Lovci kož… | | Malý princ | | Abaddon | | Na okraji… | | Tajemstvi… | | Trabantem… | | Udělej mi… | | Uctívači… | | Rekordmani | | Červíci… | |
PRAVIDLA KE HŘE Každý je kapitánem jedné korzárské lodi. – k dispozici má loď, která se pohybuje po moři. – na nástěnce má: – svůj portrét – tabulku se zlatem (každá mince symbolizuje bedničku zlata) – zelenou a červenou oblast na části lodi – plachty, stěžně, kormidlo, děla. Na začátku každé schůzky vystřelí každý z kapitánů (korzárů) na jedno místo na „moři“. Může dojít ke třem případům:
Po výstřelu se loď přesouvá na místo zásahu. (na místo, kde loď byla, je umístěna značka)
Poškození lodi symbolizuje přemístění části ze zelené do červené oblasti u portrétu.
Poškození lodi omezuje možnost jak vystřelit:
– bez plachet, jen na vzdálenost 3
– bez stěžně, jen na vzdálenost 3 svisle – bez kormidla, jen na vzdálenost 3 vodorovně – bez děl – žádná akce
Protože úplné poškození lodi by znamenalo pro kapitána konec hry, existuje možnost opravy – tu je možné použít místo výstřelu. Jednu část lodi zdarma, další v pořadí za bedýnku zlata.
|