malá SIHASAPA – Co hrajeme | ||
za sebou: | Hula-Hula | | Černý les | | Invaze | | Mysterion | | Tajemství… | | Objevitelé | | Centrum | | Bratrstvo… | | Inzerát… | | Lovci kož… | | Malý princ | | Abaddon | | Na okraji… | | Tajemstvi… | | Trabantem… | | Udělej mi… | | Uctívači… | | Rekordmani | | Červíci… | |
PRAVIDLA PRO TAH Každý je indiánem, který se účastní závodu. – k dispozici má postavičku, která se pohybuje po cestě na pláních. – na nástěnce má tabulku s přehledem svých úspěchů Na začátku každé schůzky hodí 20ti stěnnou kostkou. Číslo, které padne určí podmínky pro tah: Po určení podmínek si hodí klasickou šestistěnnou kostkou, která určí počet polí o které se posune. Toto číslo si může upravit podle podmínek, které vylosoval. Kartu výhod může použít ihned, nebo si ji může schovat na pozdější použití. Během jednoho tahu však zahraje jen jednu kartu výhody.
|