malá SIHASAPA – Co hrajeme | ||
za sebou: | Hula-Hula | | Černý les | | Invaze | | Mysterion | | Tajemství… | | Objevitelé | | Centrum | | Bratrstvo… | | Inzerát… | | Lovci kož… | | Malý princ | | Abaddon | |
»Na okraji říše« — pravidla pohybu
Body získané na schůzce určují pořadí v jakém se všichni „potýkají“ se skřety. Při nerozhodném výsledku rozhoduje los. Posun
Hráč si určí o kolik polí se chce posunout (rozmezí 1 až 10). Potom si vylosuje podmínky — černý pytlík s 18ti očíslovanými míčky (viz. seznam). Pak se kombinací vysloveného počtu polí — změněného (či nezměněného) podmínkami — posune o určitý počet polí. Pokud se zastaví na poli se skřety, nastává souboj. Souboj
Hráč háže kostkou s nápisy na stranách – 3x ANO, 3x NE.
Nejdříve se háže na SOUBOJ. Pokud padne ANO, získává trofej a protože skřeti nikdy nechodí sami háže ještě jednou. Když padne NE souboj končí.
Následuje hod kostkou na ZDRAVÍ (pouze v případě že při souboji padlo NE). Pokud hodí ANO, vyvázl ze souboje bez zranění. Pokud hodí NE je zraněn a přesouvá se do LAZARETU, odtud bude pokračovat v následujícím kole. Lazarety reprezentují budovy na plánu, jsou celkem tři a hráč se přesouvá do nejbližšího. | |
Copyright © 2003 Michael poslední změna: 4.10.2012 |