Domů
Co se stane
 
Co se stalo
  Bodování
  Dlouhodobá hra
 
Fotogalerie
 
Pravidelné akce
  malá SIHASAPA – Co hrajeme
 
máme
za sebou:
| Hula-Hula |
| Černý les |
| Invaze |
| Mysterion |
| Tajemství… |
| Objevitelé |
| Centrum |
 | Bratrstvo… | 
| Inzerát… |
| Lovci kož… |
| Malý princ |
| Abaddon |

 
 


»Na okraji říše« — pravidla pohybu
Body získané na schůzce určují pořadí v jakém se všichni „potýkají“ se skřety.
Při nerozhodném výsledku rozhoduje los.
Posun
Hráč si určí o kolik polí se chce posunout (rozmezí 1 až 10).
Potom si vylosuje podmínky — černý pytlík s 18ti očíslovanými míčky (viz. seznam).
Pak se kombinací vysloveného počtu polí — změněného (či nezměněného)
podmínkami — posune o určitý počet polí.
Pokud se zastaví na poli se skřety, nastává souboj.
Souboj
Hráč háže kostkou s nápisy na stranách – 3x ANO, 3x NE.
Nejdříve se háže na SOUBOJ. Pokud padne ANO, získává trofej a protože skřeti nikdy nechodí sami háže ještě jednou. Když padne NE souboj končí.
Následuje hod kostkou na ZDRAVÍ (pouze v případě že při souboji padlo NE).
Pokud hodí ANO, vyvázl ze souboje bez zranění.
Pokud hodí NE je zraněn a přesouvá se do LAZARETU, odtud bude pokračovat v následujícím kole. Lazarety reprezentují budovy na plánu, jsou celkem tři a hráč se přesouvá do nejbližšího.


Copyright © 2003 Michael
poslední změna: 4.10.2012