malá SIHASAPA – Co hrajeme | |||||||||||||||||
za sebou: | Hula-Hula | | Černý les | | Invaze | | Mysterion | | Tajemství… | | Objevitelé | | Centrum | | Bratrstvo… | | Inzerát… | | Lovci kož… | | Malý princ | | Abaddon | | Na okraji… | | Tajemstvi… | | Trabantem… | | Udělej mi… | |
Po území stínadel se můžete pohybovat pomocí několika typů dopravních prostředků. Na nejkratší vzdálenosti si můžete půjčit kolo. Delší vzdálenosti překonáte minibusem. (Minibus je určen pro lenivé turisty, ale vám se bude při stíhání Fantoma hodit.) Nejdále se pak dostanete pomocí podzemky. Při každém použití dopravního prostředku musíte odevzdat »jízdenku« pro daný typ vozidla. Jaký prostředek můžete použít vám řekne značka na které stojíte:
To kam můžete dojet vyznačují linie odpovídající barvy. Bystrému pozorovateli je už jasné, že na kole se přesouváte po liniích v barvě bílé, minibusem po liniích v barvě modré a podzemkou po liniích v barvě červené.
Ještě jednou připomínám, že přesun provedete jen na nejbližší sousední zastávku dopraního prostředku, kterým jedete.
Fantom zná Stínadla velmi dobře, proto pokud ho nedoženete do určité doby, zmizí. Dobu určují tříkrát otočené přesýpací hodiny. Proto se snažte stíhání nezdržovat a svůj tah si rozmýšlejte už během přesunu ostatních.
Protože každý z vás má jen 13 jízdenek, honba končí i poté, kdy dojdou jízdenky. Pokud se stane, že díky nepozornosti zůstanete stát tam, kde už nemůžete použít jízdenky, které vám ještě zbyly, honba pro vás protentokrát končí.
Pokud se svým tahem přesunete na místo, kde stojí Fantom zaslechnete:
Co se vám podaří získat, závisí na době, kdy Fantoma dostihnete.
Pokud Fantom zmizí, aniž by byl spatřen, nezoufejte! Na místě kde stál před koncem honičky zůstane jeho »vzkaz« ležet i nadále. Pokud se při další honičce na toto místo dostanete, krabičku tam jistě najdete.
Na závěr ještě ukázka, jak vypadají jízdenky:
|